Stichting Ora

Voor kerken and scholen. U heeft een klacht. Help de overlevenden in Nepal. Op 25 april wordt Nepal getroffen door een allesverwoestende aardbeving. Enkele uren later ligt het dodental al op 1.400. Een vreselijke ramp! Organiseer een collecte in uw kerk voor gezinnen in nood in Noord-Korea! In september beginnen ook in Letland de scholen weer. Veel ouders zijn te arm zijn om schoolspullen en schoolkleding voor hun kinderen aan te schaffen. GO-ON helpt gemeenten in Indonesië. In een strafkamp in Rusland.

OVERVIEW

The web site stichtingora.nl currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have examined seventeen pages inside the website stichtingora.nl and found thirteen websites associating themselves with stichtingora.nl. There is one social communication sites acquired by this website.

STICHTINGORA.NL TRAFFIC

The web site stichtingora.nl has seen varying quantities of traffic all through the year.
Traffic for stichtingora.nl

Traffic ranking (by month) for stichtingora.nl

Traffic ranking by day of the week for stichtingora.nl

Stichting Zienderogen

Help ons om de onnodige blindheid in de wereld te bestrijden! Er zijn wereldwijd 37 miljoen blinden en 124 miljoen slechtzienden. Elke vijf seconden wordt er iemand blind. Elke maand geeft stichting Zienderogen een nieuwsbrief uit. Meldt u aan voor de nieuwsbrief per e-mail. 1546 LH Jisp, NL.

Nefelejcs Mézovari Oekraíne

Hartelijk welkom bij Testify to Love. Testify to Love is sinds april 2014 actief in Oekraïne. Testify to Love staat op de bres voor gehandicapte kinderen. Wij geloven dat elk mens in Gods ogen waardevol is. Daarom is het onze wens dat elk kind, met of zonder beperkingen, wordt gezien als een volwaardig lid van de maatschappij. In Oekraïne is dat nog niet het geval. Dat zij hun werk kunnen doen wordt mogelijk gemaakt door de. WIJ HEBBEN LIEF, OMDAT GOD ONS EERST HEEFT LIEFGEHA.

WHAT DOES STICHTINGORA.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stichtingora.nl Mobile Screenshot of stichtingora.nl Tablet Screenshot of stichtingora.nl

STICHTINGORA.NL SERVER

Our parsers identified that a single page on stichtingora.nl took eight hundred and seventy-five milliseconds to download. I could not detect a SSL certificate, so therefore our parsers consider this site not secure.
85.17.142.202

We found that this domain is utilizing the Microsoft-IIS/7.5 server.

Stichting Ora

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site stichtingora.nl has the following on the homepage, "Help de overlevenden in Nepal." We noticed that the webpage also said " Op 25 april wordt Nepal getroffen door een allesverwoestende aardbeving." It also said " Enkele uren later ligt het dodental al op 1. Een vreselijke ramp! Organiseer een collecte in uw kerk voor gezinnen in nood in Noord-Korea! In september beginnen ook in Letland de scholen weer. Veel ouders zijn te arm zijn om schoolspullen en schoolkleding voor hun kinderen aan te schaffen. GO-ON helpt gemeenten in Indonesië. In een strafkamp in Rusland." The header had home as the highest ranking optimized keyword. This keyword is followed by stichting, nieuwleusen, and zending which isn't as urgent as home. The other words stichtingora.nl used was hulpverlening. nederland is included but might not be viewed by search crawlers.

ANALYZE SIMILAR WEB SITES

Home - Productiehuis Alphen aan den Rijn

Achter de schermen kunnen wij altijd extra handjes gebruiken. Wij kijken terug op een ontzettend bijzondere productie en bedanken iedereen die aan Pilon meegewerkt heeft! PA spe.

Stichting Pallas Vrijescholen in Midden en Zuid Nederland

Stichting Pallas bestaat sinds 2001 en verenigt 16 vrijescholen voor basisonderwijs in Midden en Zuid Nederland. Wij verzorgen met ongeveer 290 mensen onderwijs voor 2900 leerlingen. Centraal in het onderwijs staan de pedagogische inzichten die voortkomen uit de antroposofie. Vrijeschool aantrekkelijk voor steeds bredere doelgroep. De vrijeschool is populair bij steeds meer ouders en leerlingen.

Stichting Pandora

Voor iedereen die psychische problemen heeft of gehad heeft. Stichting Pandora zet zich in voor iedereen die psychische problemen heeft of heeft gehad. De ervaringen van mensen zelf zijn de basis voor al haar acties. Stichting Pandora is een onafhankelijke organisatie en ontvangt geen subsidie of sponsorgelden van de farmaceutische industrie. Alle door vrijwilligers uitgevoerde Pandora-activiteiten, inclusief alle ervaringsdeskundige vrijwilligers worden tegenwoordig uitgevoerd door Geestdrift.

Home - Stichting Panta Rhei

Alles stroomt en niets blijft . Men kan niet tweemaal in dezelfde stroom afdalen. Het water wisselt immers steeds en ook wij zijn bij de tweede maal reeds anders geworden. Zo is het met alles. Niets is bestendig, niet is blijvend. Het wezen der dingen is verandering, beweging. Waar de Panta Rhei scholen te vinden zijn is gemakkelijk op te zoeken op de kaart van het scholenoverzicht.